vet inte vad jag ska säga men det börjar här

det finns inte ord som kan beskriva det som händer just nu. ag börjar på samma sett som alltid på senaste tiden.
att allt fortfarande snurrar & jag kan fortfarande inet hålal balansen. saker som jag trodde ordnade sig, det var fel. ingenting går som jag vill. jag trodde det var omöjligt att sjunka såhär lågt igen. jag hade fel. som vanligt. egentligen, är det mitt egna fel. jag kunde kämpa mer. men det gör jag inte. jag stannar kvar på samma plats och trampar och hoppas att någon nånsin kan hjälpa mig. det ör otroligt hur känslan stiger åt huvudet. jag är inte ensam, jag har en massa människor runt mig. men hur ska jag kunna finnas för dom så som jag inte ens kan finnas för mig själv? jag kan jag vill jag ska. vad hände med det? det var det jag trodde på och levde efter. det rann av mig.jag hade fel. om allt inte ordnar sig, då vet jag inte vad jag ska ta mig till. jag orkar inte.

och jag älskar dig filippa. du är den närmaste jag har just nu. försvinner du slutar jag med hästar.



Kommentarer
Postat av: kalli-O

jag försöker finnas där, tveka aldrig.

du kan

du vill

du ska

du kommer klara det

2009-11-24 @ 16:49:11
URL: http://elittilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0