2 april

Palla att jag verkligen har skaffat blogg.

Jag orkar inte... Allt går åt helvette & jag kommer seriöst att slå ner någon!
Shit, människor är tragiska.
Alla gör misstag, världen går inte under för det.
Jag gjorde ett misstag när jag släppte in dig i mitt liv igen, jag behövde inte dig.
På ett år har du fått mig att må sämre än vad jag någonsin har gjort i hela mitt lilla obetydliga liv!
Jag var så jävla dum att jag verkligen trodde att du hade förändrats..
Du snackar om ärlighet & vänskap utan gränser men älskade du, vem leker du?
Jag hatar att jag fortfarande älskar dig så som jag gör.


Jag tackar Gud för Jennifer som alltid ställer upp.


image1


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0