6 april

Inatt som Jensonbaby hos mig :) (första gången...) vi åt tacos & choklad haha (a)
HAHA, jag red barbacka på Felix också ;o trodde att han skulle vara jätte busig men han skötte sig perfekt :)
Nationella igår också .. Jävla fitt prov.
Jag kommer att börja gråta om jag ens får G .
Ikväll bär det av till Björklinge, till Rebecca.
Vi får väll se vad vi hittar på den här gången haha. Vi är inte alltid så normala......... haha
Hon babblade nått om att hon skulle tävla på söndag men jag lyssnade nog inte riktigt så jag vet inte .. :| HAH

nu ska jag äta frulle me jens. PUSSHEJ


Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en bra lördag:)

2008-04-05 @ 10:37:56
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0