8 april

okej, gårdagen blev såhär :) ; 

först skola ( och för att vara ärlig så kommer jag inte ihår ett skit från skolan så det var nog tråkigare än vanligt ;o ) ,
sen gick jag hem & gick ut med hundis, jag kommer att strypa henne en vacker dag, trögare hund får man leta efter.. jaja sen vare träning & det gillar vi :D jag hade Tiffy & vi hade markarbete. HUR JOBBIGY SOM HELST.. vi tränade på att hitta "rätt" lätt sits haha.. fast det var väldigt roligt :)
Sen åkte jag och mamma i 180 till gränby centrum & köpte sallad till mig :D hihi.
Sen... bambambambaaaaaaaam... åkte jag till Rojda för att plugga  ,  vi försökte faktiskt men det blev svårt & tråkigt så vi pratade istället :o det var så länge sen som jag bara umgicks med henne sådär..
Aja iafall så tänkte jag ta min lilla cykel hem igen och då hände värsta läskiga saken.. :o
Det finns en lång & en kort väg hem från Roj, den långa tar jag BARA när det är mörkt ute för det är vid stora vägen & den korta är igenom gränby..
iafall så tänkte ja gdå ta den korta självklart.. men jag svängde ändå mot den långa, :o sen hör jag ; MAATHIIILDAAAA!!!
DÅ SITTER ELIN & SANDRA DÄR ;o Jag har inte träffat Elin sen... Jag kommer inte ens ihåg :o
Fett läskigt.. HAHA.. Det kanske inte va så kul men ändå..  (a)

aja , skolan kallar
tjing!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0