19 december

julavslutning ! lärarna hade någon form av "idol" och spettan is still on top.
vi fikade och hade mys, np1a bäästa.

sen drog zazou jag & corny till stan. :)
corny köpte lite jul klappar!
juste, lisas kompis my kom också!
jag irrade runt och letade efter en nyårs klänning.

slutade m att jag kom hem med en astuff "silvergråglittrig" kort klänning & ett par.. håll i er ...... svarta LACKTIGHTS!
kan ni tänka er mig?  :D fett söt jag kommer vara (:
mina nyårsplaner är fest hos mimmi,
jag läängtar!!!
vad ska ni göra på nyår?

sen bar det av på julmiddag i stallet, mys.
träffade min älskade lillis.

now i know what a fool i've been
but if you kissed me now,
i know you'd fool me again
last christmas,
i gave you my heart
but the very next day you gave it away.

fuck you och ha en bra dag!

puss thilda

juste, min klass är bäst


Kommentarer
Postat av: pumpaa

2008-12-20 @ 15:44:38
URL: http://babypeaches.blogg.se/
Postat av: pumbaa

du blir säkert jättefin :) måste få se kort sen !

puss*

2008-12-20 @ 15:45:31
URL: http://elittilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0