2 december

skolan idag, HELT FLIPPAD DAG M LISA !
hahaha , vi skulle göra en mordern veriation av romeo & julia, min evelines och lisas blev en smula porr !
min matilda dissade oss :o

jaja, sen drog jag hem & städade lite.
bästis kom till mig & sen kom roni och robin också.
vi chillade lite.
min snälla far kom m kina mat till mig och min mor !

sen träffade jag aga och pratade m henne , ååhh älskaaa...
VI BLEV NÄSTAN MÖRDADE !!!!!
vi hörde as skumma ljud som lät som motorsågar & vi sprang som dårar :o

sen ringde min kära emma och jag pratade lite m henne !

nu måste jag sova ,
käärlek
thilda

Kommentarer
Postat av: tilda

förlåt :( tror jag kommer imorgon (torsdag), det är ju liksom hög-dag och vi ska göra etogram :D

2008-12-03 @ 09:48:55
URL: http://elittilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0