30 december

igår kväll kom e&t tillbaka till mig :)
vi åt chips och jag knäppte kort på tildas bröst, dom vill jag ha !
sen sjöng vi lite och hade allmänt mys.
jag älskar mina småsystrar!

runt 10 gick dom hem och jag satt vid datorn lite..
aga smsade och vi gick ut och pratade en del .. aslam kom ut också !
han var skittaskig :o
knuffade nber mig typ 100 gånger ;o haha, sen så fällde han mig och rullade ner mig för en kulle :( ..
jävla fan.

aja, runt halv ett traskade jag hem igen ::)

idag:

hade kurs på morgonen , hade rafael :D haha så söööt  !
nu ska jag typ till gby c m lillis, <33



en fråga, en gåta ..
- varför ? jag tänkte på dig och började gråta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0