en jävla lång tid

nu är det så att jag har haft stallvecka i skolan den senaste veckan och har inte vart kontaktbar för min mobil är sönder !
dom som jag tycker behöver, kmr få mitt nya nummer.

iallafall..
veckan har vart sjukt rolig men också jobbig.
att jobba i stallet från 7 till halv 10, sen börjar man halv 3 och slutar vid 5, sen ska man vara där 8 för att kvällsfodra.
vi somnade ju inte direkt vid nio ;)
lisa persson utan dig ingen skola !

(det finns en jättesöt kille på elevhemmet)

jaja, NP1A är garanterat bäst ! bambi, sälen, loppan, apan, lakritstomte, corny, stampe och allt vad det är ..
ni gör det värt att gå till skolan. ni hittar oss på NP1A @bdb

jennifer min vän, låt oss hitta tillbaka

allt har förändrats nu , på en millesekund blev jag annorlunda..  jag måste växa upp, inte stanna kvar på samma jävla plats som alltid.

jag har mina småsystrar, min klass som betyder så jävla mkt, min bästevän, det känns bra.
jag orkar inte m onödiga bråk, fula ord och skitsnack..
jag börjar om på nytt igen.

idag i skolan så dekorerade vi hästarna och gjorde sånger om 1a, hahah ni får se på vår bdb !

kallio gumman , fan jag hatar dig <333


löööve, / thilda

Kommentarer
Postat av: kallio

2008-12-17 @ 19:35:20
URL: http://elitrilda.blogg.se/
Postat av: kallio

du fattar inte hur mycket jag hatar dig mahulda :)<3

2008-12-17 @ 19:36:03
URL: http://elittilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0