för lång tid

jag veeeeeet ! jag suger på att blogga.. men jag har inte vart vid datorn så mycket !

julen är över, äntligen !
på julen måste man vara trevlig & snäll och det är inte riktigt min bag..
VET NI VAD JAG FICK I JULKLAPP?!
ett rosa schabrak (a) .....
och en ny mobil & lite småsaker.

ni som inte har mitt nummer och vill ha det, fråga.

umgåts rätt mycket m jennifer på senaste tiden, sköönt.
har saknat min riktiga bästevän.



Sammanfattning år 2008
 


Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
- ja, jag litade på mig själv

Höll du några av dina nyårslöften?
- nej , hade inga

Blev någon av dina vänner förälder i år?
- det tror jag inte (:

Dog något som stod dig nära?
- inte vad jag kan komma ihåg ..

Vilka länder besökte du?
- åland !

Är det något du saknar år 2008 som du vill ha 2009?
- jag tror inte det !

Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
- 6 juni ..

Vad var din största framgång 2008?
- jag började lita på mig själv, och jag hittade min familj !

Största misstaget?
- jag lät dig gå

Har du varit sjuk eller skadat dig?
- förkyld !

Bästa köpet?
- hm, min katt ? nej men .. mycket saker

Vad spenderade du mest pengar på?
- mat tror jag ,

Gjorde någonting dig riktigt glad?
- mitt rosa schabrak , och min klass !

Vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2008?
- mååånga ..

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
- både och , men mest down tror jag.

Vad önskar du att du gjort mer?
- berättat hur jag känner


Vad önskar du att du gjort mindre?
- varit arg.

Hur tillbringade du julen?
- julafton; hos farmor som vanligt
juldagen; hos kusin som vanligt
snacka traditioner..


Blev du kär i år?
- jah .


Hur många förhållanden?
- två.


Favoritprogram på tv?
- CSI och det..

Bästa boken du läste i år?
- oj.. sandra browns tror jag

Största musikaliska upptäckten?
- skejtpunk :o

Något du önskade dig och fick?
- robin strivén ..........

Något du önskade dig men inte fick?
- hm ..


Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
- var m aga & aladdin tror jag.

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?

- jah såklart, men mycket var bra.


Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
- elak ..

Vad fick dig att må bra?
- mina vänner, och alkohol ..... -.-

Vem saknade du?
- jennifer, karin .. många fler.

De bästa nya människorna du träffade?
- min klass, finns inte ord

Årets film?
- high school musical ALLA !

Årets skönaste?
- np1a

Årets hetaste?
- jag såklart

Årets största kärlek?
- aladdin eller robin ..

Årets besvikelse?
- han var inte som jag trodde


Årets bästa?

- np1a

Årets snällaste? 

- matilda min vän,  du&jag

Årets fest?

- hm, alla i lunda & så ..  <3


Kommentarer
Postat av: matilda

kärlek till oss och np1a <3

2008-12-27 @ 23:52:51
URL: http://elittilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0