6 november

när jag läste cohen's blogg nyss, om att hon saknade vissa tider..
det gör jag också, speciellt tiden då det var perfekt i FRANSS.EM (remember?) , våra kryssningar och alla tusen minnen jag har m er. ni är inte glömda även fast vi aldrig ses nu längre.
och sommar 08 m aladdin aga & elin, helt jävla dunder.
jag säger som pernilla, jag måste börja titta framåt.
jag har mina vänner som jag verkligen litar till 100% på & jag har mina älskade grabbar som får mig att skratta varje gång jag är nere. ni är verkligen guld!
pernilla & jennifer ni är verkligen helt jävla överdrivet underbara!


puss på er alla .
/ thildoow

Kommentarer
Postat av: natalie

jag älskar dig matilda! bara titta framåt, jag finns här för dig och duvet det.. kom ihåg huset? (a)<3<3

2008-11-06 @ 20:09:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0