7 november

dunder kväll m mina flickor!
det började m att vi gick och handlade på btorg, jennifer var seg och jag & nilla fick damp.
vi rushade runt i ica och hade kul!
sen kom vi hem till mig och började laga mat.
(sen fattar ni vad vi gjorde häh?)
aah och efter dt så flippade vi lite med damsugaren och idomin och jadu .. allt du kan tänka dig!
sen började jag & nilla bråka :D dt var typ dt roligaste under kvällen HAHA ;)
vi fortsatte kvällen och vi hade dunder..
jag älskar er flickor, låt det vara föralltid <3

nu sitter jag och lyssnar på nillas beroendeframkallande musik ( skejtpunk (a) ) och väntar på att christoffer thell ska logga in på msn för han är rolig! :D <33

bilder från kvällen kan du se senast imorrn på ;
http://m4thilda.bilddagboken.se/p/main.html  !

jag älskar cohen & jennifer !

pussssssss / thildaaaan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0