en lång tid..

jag har hört rykten om att ni saknar mitt bloggande :)

såhär är det :
jag har mycket att göra nu men jag looovar att bättra mig !

måndag:  kommer verkligen inte ihåg, men träning på kvällen!

tisdag: skolan , var m matilda & lisa tror jag ( det brukar vara så ) , men sen kommer jag inte ihåg :o

onsdag: var hemma från skolan , mådde inte bra. robin & jennifer kom över och sen sov älskling här!
vi hade mys :)

torsdag:  skolan, torsdag är min & matildas hög-dag, så vi röjde sönder lektionerna :)

fredag: skolan, trevlig dag (: jag och matilda bråkade hela dagen! ( jag vet att du läser dethär , jag hatar dig! )
sen blev dt bråk m älskling men det gick bra, sov sedan hos honom m jennifer & roni.
vi hade as mysigt!

idag då: vaknade bredvid älskling , vi alla gick upp och åt frulle och sen bara umgicks vi.
fick skjus hem m PO sen :) underbar dag/natt/morgon m de bästa.

matilda kallio jag kan inte beskriva dig, du gör dt enklare att gå upp på mornarna och du gör mina skoldagar perfekta,
lyssna, du vet att ja gtycker om dig.

puss / eran thilda

Kommentarer
Postat av: tilda

lyssna, du vet vad du betyder <33

2008-11-29 @ 19:22:44
URL: http://elittilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0