1 oktober

fika med tess och evelina idag.
mys.

idag har det varit lite bättre , träffade aga och det gjorde min dag..

jag vet inte vad jag ska skriva idag. tom på tankar..

aladdin; du var mitt allt. min anledning att vakna.
du kanske inte alltid förstog men du lyssnade alltid och ställde upp i alla stunder.
jag är orsaken till att allt mellan oss tog slut, jag behandlar dig som skit och det vet jag.. men ändå så stannar du kvar.
jag saknar dig ibland.. ofta.
jag saknar våra telefonsamtal,
jag saknar dina kramar,
jag saknar dina pussar,
jag saknar att kunna ringa dig för att bara berätta hur mycket jag älskar dig.
även om jag inte visade det, även om jag inte visar det nu heller, så ska du veta att jag faktiskt bryr mig om dig.
du var en så stor del.. varje dag i nästan fyra månader och det var det bästa i mitt liv.
nu när allt är som det är, så glöm inte att jag finns för dig.
hela tiden och det vet du. 
du om någon vet att jag inte är en känslosam person och att jag aldrig kommer att visa det men ..
vi bråkar hela tiden och det dödar mig på insidan.
jag vill inte ge upp nu.
skitsamma, jag älskar dig aladdin kanngo.

Kommentarer
Postat av: aladdin

jag älskar dig mathilda

2008-10-08 @ 19:30:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0