16 oktober - senare

det märks verkligen att det är höst nu!
allt är så fint gul/orange/brunt.
och nu när alla börjar klä på sig tjockare kläder, ååh jag älskar höst!
höstmodet är fint i år också så det är ett klart plus (:
när jag tog en promenad till pappa (ni som vart där vet vilken oootroligt "lång" promenad det blir så ni är tysta nu..)
så kom jag på att jag vill ha en digitalkamera i julklapp för att fotografera hösten.
men sen kom jag på att det är vinter på julafton -.-'
(min mamma skriker just nu åt min katt)
(nu frågade hon mig om jag skulle kunna avliva min katt.. jag tror den är ovanligt jobbig)
men iallafall, jag måste verkligen städa, om nån har en digitalkamera så ge den till mig!

imorrn fyller lillis år , 100 kramar till dig lillasyster!

ha en bra kväll!

puss
/ thilda

ps. min mamma gillar inte min katt!
JUSTE! träningen gick super, <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0