16 oktober

hm, för länge sen nu, lovar att bättra mig!

under dom senaste dagarna har jag inte gjort något speciellt, eller i helgen vart det ju lite spårat men det är chill!
var ledig idag så vid 11  gick jag ut och träffade nicke och vi gick till donken och mötte aga.
det går för lång tid mellan gångerna vi träffas aga, det måste bli bättre!

sen gick vi till nilla och hämtade cigg och efter det spankulerade vi till uven och hälsade på min kära mamma.
efter det så träffade vi weden och kalle så vi gick till luffarhuset och nilla kom dit hon också.
va satt och pratade om massa sjuka saker haha!
sen kom philip och sebbe och dom började leka med mitt paraply, riktigt kul.
jag blev trött så jag gick hem.

ikväll blir det träning och jag är sjukt otaggad ;/
vet inte riktigt varför.

pernilla cohen, mathilda hamberg, jennifer berggren
det är så det låter nu, det är så det ska vara.
vi tre tycks höra ihop, hur dahe vi annars fungerat så bra tillsammans?
alla säger "tre tjejer kan inte vara med varandra, det blir bara bråk", men snälla, låt oss visa att det går?
jag älskar oss för mycket för att låta det försvinna.
allt vi gjort; lunda , idomin, jennifers fest, fula bilder, flipp hos nilla och bara gånger vi snackat.
okej, det har inte vart vi länge alls men vad spelar det för roll när det bara klickar?
om någon av oss mår dåligt finns vi alltid för varandra.
jag vet att jag inte vart mig själv på sista tiden och jag kan inte förklara varför.. men tack för att ni försöker.
vi tre, vi kan , vi vill, vi ska!

jag älskar er!


Kommentarer
Postat av: nilla cohen

Fett gullig text hun, älskar dig määäst<33

2008-10-20 @ 23:40:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0