18 oktober

gårdagen blev lugn, ingen dricka för mig !
vi satt mest och mös hela gänget vid luffarhuset. jag och jennie gick hem ganska tidigt och åt bullar hihi
jag älskar dig bästavän :*

nu sitter jag och bästis här och har spenderat dagen först med aga & sofia på stan.
vi åt kebab och hade mys.
sen träffade vi milad och philip och tog bussen till salabacke.
gjorde inte så mkt men det var trevligt.
sen kom kim ferm , nilla & pelle.
satt vid bänkarna ett tag men jag och jennie bestämde oss för att gå hem ett tag.

hm, det känns bra nu.. men skulle aldrig ha klarat mig utan min vänner.
tack för att ni finns & ställer upp.

men nu ska jag göra annat.
har mobilen med mig hela kvällen, puss

/ thilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0