23 oktober

dagen började super!
jag vaknade och tog ett låååååångt bad. sen damsög jag ( hihi min mamma älskar mig )
och sen drog jag iväg till striven!
kom dit runt 10 nångång och jag jennie och robin spelade tv-spel (!)
vi skulle kolla på american history x (igen , vi kollade på den igår också), men vi drog till årstahallen och  köpte rulltårta och kebab ist.
när vi kom hem började vi iaf kolla och efter ett tag kom weden (:
vi hade asmysigt!
senare på dagen började alla komma så det blev ungdomsgård hemma hos dom :D
va där till typ halv 5, sen gick jag hem ohc tog ut hunden och nu sitter jag här mätt som fan!
supermysig dag som borde göras om.

jag vill inte att du ska hata mig.
förlåt..

som jag sa så har jag typ ingen dator, eller aah jag lånar mammas men annars nås jag på mobilen
0736386585 - COMVIQ!

puuss / thilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0