10 september

tack aga för alla skratt och roliga minnen.

dagen började med skola, stallet hela dagen.
det var ganska okej men något stämde inte.
klassen är super och jag trivs verkligen, men jag måste se till att visa min bästa sida.

senare på dagen kom jennifer till mig som vanligt och jag städade mitt rum, lika tråkigt som behövligt.
vi gick ut en sväng för att planera kulturnatten med aga och det blev en hel del skratt och jordnötsringar.
jag och jennie kom sen tillbaka hem och myste en stund.

nu gick hon nyss, hatar när hon går.
det är så himla lätt att glömma att hon faktiskt inte bor här även om det känns så.

gash, har knarkat "let me love you" hela dagen.. känns ju toppen.
saknar lillis något enormt.  vart håller du hus?
fick tag på henne nu.

alla försvinner nu, tänkte på gamla minnen.
människor jag älskat lärt mig hata.. det har hänt flera gånger att jag har tvingats hålla mig från att börja böla när jag tänker på

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0