12 september

gokväll med människor!

jag pratade nyss med min pappa i telefonen, det händer inte ofta alls kan jag tala om.
han är snäll min pappa!

träffade hanna idag! älskar den bruden mer än hon tror.
mamma och jag lagade middag idag också, det är så mysigt för vi kommer så bra överens.

jag vet att jätte många har lite små problem med att jag "är så tight med min mamma" men det är väldigt skönt.
hon vet vad som händer liksom, och då blir hon inte arg heller.
visst händer det både ofta och ibland att vi bråkar men bara under en kort tid.
många av mina vänner umgås aldrig med sina föräldrar och det skulle jag aldrig klara av! (a)
min mamma är en viktig person för mig.

ååh jag missade karin idag!
vi hade bestämt fika och jag glömde bort det.. har så dåligt samvete
saknar henne så mycket.

pratar i telefon nu så ska sluta.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0