17 september


idag var det stalldag hela dagen i skolan och det var ganska kul!
älskar bellano!
jaja, efter skolan åkte jag ner till stan och träffade karin, vi hade det jätte mysigt!
jag köpte en rosa tröja, ett vitt linne och svarta strumpebyxor från gina, mycket nöjd!
när jag kom hem så kom aladdin hit  och vi bråkade om georges fjällräven.
(den är min)
det slutade med att jag vann bråket (som vanligt..) och vi drog ut. aladdin försökte strypa mig!!!!!!!!!!!
men eftersom att jag är cool så gick det inte!
sen kom lilla jennifer och dom två åkte till salabacke och hämtade jens väska.
jag mötte elin och bisade lite!
aga kom också och elin & aladdin gjorde böghög på mig! (gråter i min ensamhet)


nu sitter jag här och funderar på vilken jacka jag ska ha.. en röd / marinblå fjällräven eller en svart boomerang?
boomerang jackan är mycket finare i verkligheten..
beslutsångest :(



hjälp!

 


Kommentarer
Postat av: karin

lätt boomerang! du vet vad jag tkr, haha :D <3

2008-09-19 @ 16:54:17
Postat av: fanny bohlin

min kompis har en boomerang svart den är as fin :)<3

2008-09-22 @ 21:14:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0