18 och 20 september

okejokej .. inget skrivande igår för det hann jag inte.
va ute med aladdin på kvällen, ganska mysigt..

idag var jag i skolan först, och fick reda på att jag ska ha stallvecka med lisa istället för tanja!
var fräck nog att fråga karin om jag fick låna camira den veckan (a)
jaja, efter skolan åkte jag till stan och gick omkring lite med emma sötnos!
vi träffade josef, leon, george, pira, aladdin, simone och aga. mysigare människor finns inte, lovar!
gick sedan omkring med allan pira leon aga och simone lite mer på stan innan jag och simone gick hem till henne och åt!

på kvällen gick vi till stan och var med ungefär samma människor, mys!!
mår bra med dom.
vi gick till stadsparken och träffade ännu fler folk och en jättejätte söt kille :)

ännu senare gick vi in till stan och var med michis och daniela med flera.
simone var taggad på bråk och vi sprang omkring där ..

ÄNNU SENARE;  träffade jordens sötaste mippo och pratade med honom ..

mycket händelserik kväll och ni besparas på detaljer.

vet fan inte vad jag ska göra längre, ingenting går som jag vill.

tack jensonbaby för att även om jag är en bitch så ställer du upp för mig, du betyder allt bästavän . det är mer blod än vatten nu.

allting går åt skogen nu för tillfället, det känns som att jag har tusen saker som måste göras och tusen till som borde göras.. lyckat!

bra mathilda , skit bra. du har gjort det igen.

jag hade chansen men det sket sig.
oorkar inte med allt som händer och funderar på att byta sim-kort så att allt skit försvinner!
lite långsökt men jag gör allt.

jaja, ska vara lite social med bästavän och simone som ligger här!

ta't lungt!
(evelina ska på fest imorrn :o)

puss på alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0