21 september

igår kväll blev mer än lyckad!
jag har inte haft så roligt på mycket länge.

på dagen igår var jag nere på stan med sofia och aga och gick omkring och hade allmänt mys.
sen kom jag hem till evelina och jennifer som var hemma hos mig.
eftersom att vi skulle på fest i "typ rasbo" så tvingades vi gå ner till stan.
på stationen träffade vi sötaste victor och tog bussen hem till honom.
bussen var full av människor som skulle dit och resan blev rolig.
väl där fick vi något att dricka och börjar gå omkring och prata med allt folk.

kvällen fortsätter och långt senare när det bara är jag,lina, jennifer, victor, och robban kvar bestämde vi oss för att kolla på film.
efter  100 år kommer vi fram till att vi ska se Freddy Kreuger (stavning?) först kollar vi på the dream child och sen på Freddy vs. Jason (som vi för övrigt kollade på tre gånger....)
klockan närmar sig halv 6 och vi somnar 4 personer i en liten soffa!

ewes mamma hämtar oss på morgonen och vi åker hem.
jag och mamma åker till stadium och köper en adidas tröja till mig och sen vidare till stallet där jag är till halv 6.
sen möter jag bästevän och victor, jonas och christoffer.
jag och jennifer går hem till mig och pratar en hel del och nu ligger jag här ensam ..

måste bara säga att victor är gulligaste fjortiskillen :D <3


kul att allt går fel just nu förensten.. när jag på allvar började fundera på om jag gjort fel, så händer det här.
hur vill du ha det?
jag orkar inte längre. jag känner mig sviken, även om det var mitt fel.
men det är nog sant som alla säger, jag är inte värd dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0