22 september

fanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfan

jag tänker på dig hela tiden, är inte redo att ta nästa steg.. men saker förändras, det blev som det blev och jag vet att det är mitt fel men känslan av att vara ensam kvar..
jag saknar dig jämt varje dag och varje kväll.
en gång hade jag allt men du står jag själv.
snälla lämna inte inte mig, jag vill finnas där för dig.
jag förstår om du vill gå, men jag vill att du kommer ihåg, bara att du ska må bra ..
spenderar mina dagar med att tänka på minnen.
snälla förlåt mig för allt som hänt
även om det känns omöjligt så hoppas jag att allt blir bra.
så mycket jag vill säga, vill att du ska förstå.
jag saknar dig mer och mer för varje dag som går.
utan dig i mitt liv kommer ingenting bli sig likt.

det här året är det värsta i mitt liv.
det är sämre än 2006, till och med värre än 07!
fyfan vad down jag är idag.
tårarna har runnit hela dagen och jag vet fan intre vad jag ska göra..
den styrka jag trodde jag hade är som bortblåst..

nu ska jag sova.

hoppas ni har det bättre än jag.

jennifer berggren utan dig är livet ingenting.
du är min bästavän och min soulmate.
du får mig att känna att tiden står still. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0