25 september

psykad dag ..

jag har ingen aning om vad fan som händer, pallar inte ansträng mig.

jag vill bara skita i dig och vända mig om , men det är omöjligt.
du var en så stor del i mitt liv. varför?
måste det vara så svårt?
tusen frågor som rullar runt runt men ingen kan svara.
önskar att någon kunde bara försöka ..
jaja..

idag var jag ute i salabacke, dunder kul!
vissa saker kunde ändras på men annars helt roligt!
jennifer sover över hihi!

jag vill inte vara den som ger mig, få mig inte att gråta .

i don´t  wanna loose you..

äsch.. det går ändå åt helvette.

är du trög?

jennifer&mathilda - <3

det är synd att jag faktiskt tycker om dig så mycket som jag gör.

tjingeling ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0