27 september

ååh jag ärlskar mitt umgänge!

idag bar det av till lunda igen, massa kul där.
alla kittlade mig och sa att jag lät som en knullad hamster HAHA, men erik låter som en brud :o
jag, erik och lillstriven körde ree väg dit men kom ändå fram först!
men det blev tråkigt såvi åkte till årsta.

vid halv ett körde dom hem mig, gulligt va?

osäker på mina känslor, vet inte hur jag ska bete mig i din närhet.
jag blir nervös och kan inte sluta stirra på dig. älskar att ha dig nära.

vill tillbaka till när det bara var du och jag.
i don't wanna loose you, i don't wanna use you just to have somebody by my side, i don't wanna hate you, i don't wanna be the one who cry. jag saknar vissa tider.

det är synd att jag inte kommer vara ung föralltid ..
(snott av aga)

jag älskar att leva på gränsen.

mina tårar rinner fortfarande, men den här gången är det glädjetårar.


någon ropar och jag kan inte stanna.
när någon håller en pistol mot din panna, vem har kraft att stå upp?
vem står upp för dig och vem hjälper mig?
snälla lämna inte mig, jag vill finnas där för dig.

j a g v i l l a t t d u k o m m e r i h å g a t t j a g ä l s k a r d i g . .

oj vad klottrigt, ibland behövs det.
ska sova medan jag fortfarande känner din närhet !

ingenting blir som man tror.
puss / jordens lyckligaste

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0