28 september - senare

så otroligt mysiga människor jag umgås med.
vilken kall kväll, men det blev mys iaf (a)

du rubbar min existens, vill ha dig nära.

undrar vad du hade sagt om du såg mig nu, jag är inte samma person som jag var.
tiden går och vi med den. mitt liv börjar bli bättre och jag vet inte om det är för att jag tänker mer positivt eller om allt helt enkelt bara börjar reda upp sig.
jag skrattar mer nu, och det är ett ärligt skratt.
l å t d e t i n t e t a s l u t .

skola imorrn, mitt busskort är borta, mitt baknkort också. NICE!

jennifer du har stått vid min sida länge nu.
jag känner dig som mig själv och jag avgudar dig. även om vi tjafsar så går det alltid över.
våra minnen är obeskrivliga! du har gjort mig till personen jag är idag.
ingenting kan komma mellan oss?
till döden soulmate.

pratar med striven så puss!
/ thilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0