29 september - agnieszka loughran

du ska bara veta hur mycket jag älskar dig.
från sjuan tills nu har du ställt upp för mig. kommer ud ihåg hur det började? i matkön?
allt vi gjort tillsammans.. på våren när vi låg på den blåa sandlåda saken utanför min pappa och alla extra timmar när vi gick hem tillsammans.
våra busringningar "varför heter det seltin och inte saltin?", det var med dig aga som jag drack för första gången, det var med dig som jag tog mitt första bloss och du var den första som fick veta varje gång något hade hänt.
mycket har hänt och vi har mognat allt efter som.
jag kan sitta i timmar och bara prata med dig om allt, för du är en sån person som bara lyssnar och inte kommer med massa kommentarer, visst.. vi kan tjafsa, men det löser sig lika snabbt.
kommer du ihåg när vi var påväg hem en gång i åttan? när du hade drömt att vi bråkade, vi pratade om att äkta vänskap har sina sprickor men att man alltid hittar tillbaka, och att även om vi är ovänner i 10 år så gör det ingen skillnad.
det är med dig som jag är som mest sjuk, som jag kan gråta och skratta men ändå alltid känner mig trygg.
mycket mycket mycket har hänt under våra snart fyra år tillsammans och det käns som att vi kommer närmare varandra för varje dag som går.  vi är blodsystrar, remember? jag finna alltid, och låt inte dethär som händer trycka ner dig.

utan dig klarar jag mig inte! vi är starka så länge vi har varandra.
vi bär upp varandra på det mest otrologa sett och folk måste tro att vi är störda om dom skulle se hur cpe vi kan vara.

egentligen spelar det ingen roll hur mycket jag skriver, för du fattar ändå inte att utan agnieszka laura loughran så dör jag.
ÄLSKAR DIG VÄNNEN .


Kommentarer
Postat av: agi

jag älskar dig matilda <3

blev helt tårögd när jag läste fan.

2008-09-30 @ 21:39:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0