29 september

skola idag, tog min egna lilla sovmorgon!
kom dit, åt lunch och umgicks med emma och sandra, otroligt fina människor <3
sen drog jag och marre till träningen, vi hade tid att byta om idag haha. (det tar nämligen löjligt lång tid för oss att byta om).
hade tiffy, gick inte så bra, min fot gör ont.

efter träningen skulle jag till källparken, volkan skjusade dit mig. tacktack,
sen drog vi till nilla (:
lillstriven bombade mig!

shit asso, varför var jag så glad igår och idag känns allt skit?

orkar inte nu .. vill ha tillbaka känslan av total lycka.
lita aldrig på rykten, det gäller att ha båda ögonen på vägen som leder dig fram för livet är ingen lek.
var försiktig med vad du önskar det kan hända att du får det..
alla söker svar men ingen har ork att leta.

jag kommer tillbaka, starkare än förr.
/ th


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0