9 september

känns som om ingenting stämmer nu, dagarna blir längre och det blir mer tid över för att hinna tänka.
läste agas blogg nu och började nästan gråta .. citerade det här neranför.


"när man inser att det roliga varit förbi,
när man inser att man inte tagit vara på det man haft,
när man slutligen inser att det bästa fanns men sedan försvann.
Vad fan gör man då?"

                                        
jag kände mig faktiskt nöjd med livet, men någonting fick det att rasa.. 
jag har nog fastnat i mitten. jag springer liksom ifrån mina problem.
jag får det att låta som att hela världen är emot mig men just nu känns det som att allt bara går åt skogen.

kulturnatten närmar sig och det lär bli roligt, med rätt sällskap och lite alkohol löser sig det mesta. 
jennifer är taggad och jag får se till att bli på bättre humör tills dess.

ska sova nu.
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0