dumma thilda!

nu har jag vart slarvig igen!
ni får en resumé av mitt lov hitills. :))

fredag: drack vin m aga som vanligt, var m gurra mippo eric och pernilla. värd kväll.

lördag: träffade gränbybarnen, sen på kvällen var det frossarkväll på upk :)

söndag: har ingen som helst aning om vad jag gjorde :|

måndag: hoppkurs, hade putte. gick inte bra!
fest i sävja på kvällen, lyckat.

tisdag: hoppkurs, denna gång hade jag rafael. gick väldigt bra! på kvällen har jag för mig att jag hängde i gränby m grabbarba ;) haha! och med aga såklart. gick nog till elin sen.

onsdag: hoppkurs, återigen rafael. gick bättre än nånsin. på kvällen var det överrasknings fest för tolie ! det var dunder och jag drack vin ((:  älskling skulle sova över och vi taggade tunt 11 ungefär. aga och sofia kom vid ... 1?
somnade mycket sent.

torsdag: vaknade bredvid älskling, vi gick upp och gick ut m hunden.
han gick hem för han ska till linköping :( gick hem och åt frulle m aga och fia.
tack brudar för att ni finns <3

ikväll har vi inga planer , blir nog bara lite chill sådar , latch. HAHA.
jag vill ha natchochips och guacemole ( eller hur fan det stavas ) ... det ska vi äta ikväll. (hihi)

måste städa lite.
puss
thilda

Kommentarer
Postat av: didi

okej om jag kunde äta ... bitch :(

2009-04-09 @ 14:23:32
URL: http://loughran.blogg.se/
Postat av: kallio

och du träffade faktiskt mig å

2009-04-13 @ 17:52:04
URL: http://elittilda.blogg.se/
Postat av: Aladdin

hahahhahhahahhaha sådär, latch

2009-04-14 @ 14:45:52
Postat av: smarter

det stavas nachochips och inte natchochips...........

2009-09-09 @ 17:41:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0