en bra dag

tog ett lång bad m peeling och hårinpackning , sköönt och behövligt.

efter det tog jag itu med att städa badrummet och göra lite matteläxa.. synd att jag inte fattar ngt bara.
sen gick jag ut m hund, luftluuuft! träffade aga, vi lämnade hund och jag fick pengar av pappa så vi köpte ballerinakakor.
jag älskar't.
vi satte oss i gräset i heidenstamparken, myyyyyyys. älskling, jemil och abbas kom förbi.
aga och abbas hamnade i ..... krig?! så aga blev bitter men sen blev hon happy när hon fick kaka :D
'JAG ÄR LESS PÅ ATT VÄÄÄÄÄNTA' hahaha.jag diggar dig hårt bruden.
sen gick vi hemåt.
mamma tvingade mig att gå till gbyc för att köpa saffran, gah........................
jag gick dit iallafall och träffade elli och tilda, älskade barn jag har saknat er.
vi gick omkring där och testade kläder. jag ska köpa den rosa!
jag gick hem och gjorde soppa med min mamma, även om hon är elak ibland så älskar jag henne mest.

 aga fick en present av abbas haha   NOMNOM
  jag vet att min vän är snyggast
 jag älskar dig <3


Kommentarer
Postat av: didi

ooohh im so beautifuuuuul...



och min presentt.... höhöhöh...





JAAAG ÄÄÄR LEEESSS PÅÅ AAAATT VÄNTAAAAAAAAAAAAAA

2009-04-22 @ 20:38:47
URL: http://loughran.blogg.se/
Postat av: didi

ooohh im so beautifuuuuul...



och min presentt.... höhöhöh...





JAAAG ÄÄÄR LEEESSS PÅÅ AAAATT VÄNTAAAAAAAAAAAAAA

2009-04-22 @ 20:39:27
URL: http://loughran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0