en glad kväll

min bitch till pojkvän la precis på luren i mitt öra, alltid lika trevligt!

iafall, jag har spenderat kvällen ensam. jennifer skulle komma förbi men hon har inte hört av sig..........
kollade först på brottskod försvunnen, god i love it!
sen var det ballar av stål, ja-aa jag behövde de skrattet, tätt efter följde CSI-miami .. eric delko är snyggsnyggsnygg..
det var ganska skönt att vara ensam lite.
jag har hunnit med att städa min garderob också, tack gud för det..

idag på dagen var jag och min mor på gränby centrum, jag har ju varit väldigt dålig så idag var första dagen på hela veckan som jag var utanför dörren.
jag fick ett par jätte söta skor (som ni får bild på senare) och en gul klänning från gina. (bild kommer där också hihi) och en randig tröja från intersport :) (eller stadium.......)
sen fikade vi.
en perfekt mor&dotter dag.

hoppas aladdin får sin nya jävla mobil snart.. annars blir jag fan arg.

men nu ska jag äta kakor och mysa m katt!
puss
/ thilda

' don't you know love can kill anyone '


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0