haha

jag sitter här m flottigt hår, pjamas och världens leende på läpparna.
erik hassle-hurtfull spelas just nu och jag blir glad, så jävla glad av låten.
den är deppig, men jag- jag blir glad. jag kan inte få bort det fåniga leendet!

ikväll kommer mammas vän annika hit, vi ska äta tacos och så. jag tror att min mamma har dåligt samvete av någon konstig anledning... hon köper saker till mig hela tiden.
har fuderat på vad jag ska göra i helgen... jag kan ju inte gå.
är jag inte allför dålig kanske jag kan ta mig ut till bälinge på söndag och kolla på mina kära vänner.
jag skulle ju ha vart med på obo'y, men så kul skulle jag inte få ha det................
jag är nog arg. egentligen.
jag saknar min farmor.

nu ska jag hitta något att äta och kanske kolla på high school musical.. igen.

puss på er friska människor.
/ thilda

and it's a fool's faith coming mistakes i made
once i hade it right it was all too late 
to late, to late, to little to late

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0