hm.

jag har inte halsfluss, jag har körtelfeber.. 'tungrullarsjukan' hahahaha..... stackars aladdin, baby du har det också.


bilden fick mig att tänka på gamla tider.. innan dem som är nu.
visst jag har det ganska bra, pojkvän, äkta vänner, skolan... men ändå fuckades allt.
det gör ont, det kommer fortsätta göra ont. men jag kommer att... släppa det.
elin, du har alltid vart min vän, och visst har det vart konstigt mellan oss och grejer.
men du har alltid funnits där. jag blev förvånad och jag blev förstörd.
hur någon som jag trodde älskade mig kunde göra det. jag skyller inte bara på dig, det ska du veta.
men jag måste ändå få dig att förstå...
jag orkar inte skriva en bibel om allt, men vi får lösa det på nåt sätt.

nu kom pappa m kebab..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0