puss på jennifer

jag gör listor överallt berggren :)

Lovar du att vara ärlig?
jadå

Du heter: mathilda hamberg

Smeknamn: thilda , mahulda

Låt som när du är ledsen sörjer till?: leave out all the rest ?

Beroende av: mina vänner, skolan.. att träna

Vad tror folk om dig?: antingen en flippad bonde eller en bitchig fjortis

Stämmer det?: flippad bonde - förmodligen.. det andra - nej
Vad får du oftast komplimanger för?: mina ögon, min rumpa haha
Vad säger du för att imponera på någon?: brukar inte göra sånt ((:
Hur imponerar man på dig?: man är sig själv fast lite bättre
Brukar du skratta för dig själv?: ja såklart!

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?:  'aha'
Var bor du?: gränby (förorten jao HAHA)
Trivs du där?: ja verkligen
Äger du några converse: ja absolut!

Sprit, cider, vin eller öl: öl
Brukar du bli för full: njaa, nej inte nu för tiden

Är du allergisk mot något: yes
Hur svarar du i mobilen: aaaahllå

Antal timmar sömn inatt: 4 hah?

Brukar du komma i tid: nej, men jag försöker alltid
När mår du bra: när jag får göra som jag vill och nätr jag är m mina kära.

När blev du fotad senast: igår av jennifer

Hur känner du dig nu: äcklig, sjuk..

Vanligaste färg på dina kläder: blått, vitt, svart, rosa

Vad tycker du om fötter: elins är värst :o

Vad saknar du: min klass, aga och älskling

Hade du en bra kväll igår: jaaaa, snyggaste va på tv

Favorit dryck på morgonen: oboy eller juice :)

Rakar du benen: givetvis

När brukar du oftast gå och lägga dig: det beror på

Är du blyg?: nej oftast inte

Sysslar du med någon idrott: jag rider :)

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: nej
Har du spytt offentligt: haha

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: snuskiga saker

Är du nöjd med ditt liv:  helt nöjd blir man väl aldrig, men ja

Är du bortskämd:  andra säger det, men nej
Vad gör du i morgon: sitter ensam här.

Vilken kändis tycker du är en bra förebild?:  ingen faktiskt..
Vad längtar du till?: sommaren !

Har du bra vänner och äkta vänskap?: mina vänner betyder allt

Vad använder du för shampoo?:  dove tror jag

Hur gammal är du:  16 år 10 månader :)

Tycker du om någon just nu: tycker om någon som jätte mycket? aladdin isf.

Gröna eller röda äppeln: inget helst.

Gillar du golf: hehe nej

Vilken tid gick du upp idag: runt 10

Har du sovit i din egna säng inatt: ja och tyvärr ensam

Har du strumpor på dig nu: nej,

Är det okej att gråta: självklart

När grät du senast: för 10 min sen

Vad skulle du göra om du vann en miljon: jag skulle ... ge dom till min pappa

Bär du glasögon eller linser:  nej!

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: nej, inte längre

Har du piercing: öronen,

Vill du gifta dig: om jag hittar den rätta..

Vill du ha barn: nej.

Är du bra på att laga mat:  jag kan göra makaronisar
Är du flygrädd: nej

Hur vig är du: som ett kylskåp

Är du musikalisk?: tondöv som få

Vad dricker du helst när du är törstig:   mjölk

Vilken är din favoritglass: isaglass är kärlek

Tror du på ett liv efter döden: jag hoppas på't

Tycker du om sushi: går att äta.
äter du helst när du ser på film:  ingenting

Har du tandläkarskräck: nejdå
Är du morgon- eller kvällsmänniska: kvällsmänniska

Vilken ögonfärg har du: gröna , blå , gråa beroende på vilket humör jag är på typ.

Har du någon gång gråtit dej till sömns:  ja.

Biter du på naglarna:  nej, oftast inte

Röker du:  det kan jag inte påstå, men det händer då och då

Hur ofta tränar/motionerar du: 3 gånger i veckan, ibland mer.. nu inget


Kommentarer
Postat av: kallio

fan va fin design :)

2009-04-17 @ 19:03:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0