super dag!

pratade länge i telefión inatt så jag somnade sent, vilket bar med sig att jag vaknade sent!
skönt & behövligt.
åt en rejäl frukost med mamma, fixade mig, städade och pratade i telefon samtidigt.  man är väl tjej haha
gick ut för att träffa aga på allas vårt egna muttes, (puzzel fick hänka) ..
vi satte oss vid motorsågsplatsen och pratade på.
helt plötsligt kom jemil dit och sen aladdin. 
vi pratade :)

aladdin köpte chips till mig och aga & sen gick vi till donken :)
sammy kom också det var kul för honom tycker vi om!
dom fettade sig med hamburgare medan ja gbara satt och log för jag va så glad över att vara ute med dom som betyder mest. <3
vi satt där ett jävla tag och tillsist kom natti och ... jonas(?)

jag & älskling gick hem sen.

det var en jätte mysig dag, jag fattar nu att man verkligen ska uppskatta de dagar man har. jag hade inte kunnat haft det bättre! (klicka på dom för att visa större) klänningen blir perfekt i turkiet!
 gul klänning , gina tricot 149 kr
 randig tröja , intersport  100 kr
 rutiga tygskor , din sko 199 kr
 jag gillar skorna! 

puss
/ thilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0