underbar dag

skoldagen började m spettan, kan det bli bättre eller?
jag och mimmi dansade m våra rosa tights (som aladdin tog sönder........)
sen prisutdelning för matte tävlingen, mimmi, madde, marre och björn vann!! ett till bevis på att 1a är elit!
jag fick geisha hihi.
efter det satte vi oss i solen och myste lite.
slutade tidigt så jag och mimmi drog till stan :D

jag köpte en skitfin "skinnjacka" , nice as hell.
mte upp aladdin också, gick omkring och kollade runt.
mimmi åkte hem och jag mötte aga malin och julia, dom åt kebab och sen gick vi iväg.
nilla kom sen också haha, träffade hela min bekantskapskrets idag!
köpte ett par leggins m dragkedja, snyggsnyggsnygg, och ett par pilotbrillor m spegelglas. ME LIKE!

sen åkte vi hemåt ((:

ni får se bilder från dagen senare.'

det känns så rätt och det är så rätt.

ska duscha hehe,
puss
/thilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0