brist på saker att göra.

eftersom att jag vaknade lite tidigt..

berätta 10 sanningar om dig själv:

1. jag älskar min skola mest av allt.
2. jag har blivit förälskad i edward cullen...
3. jag har alltid (eller ja, oftast iaf.) svarta naglar.
4. avskyr mitt hår, tråkigt som fan.
5. jag har väldigt dåligt tålamod & blir väldigt lätt arg.
6. jag tycker att det är lättare att umgås med killar än tjejer.
7. jag säger ofta det jag tänker, ibland är det inte så bra..
8. jag saknar tider, och kan börja gråta när jag tänker på det.
9. jag gråter minst en gång om dagen, av olika anledningar.
10. jag kan inte plaera.

fem sanningar om när du var liten:

1. jag började rida som 9-åring.
2. simon suarez & robin simonsson var mina bästa killkompisar.
3. jag var vild, galen, okontrollerbar & glad.
4. jag lärde mig prata ovanligt tidigt.
5. jag ville göra allt själv, ALLT.

fyra sanningar om mitt familjeliv:

1. min mor är min absolut bästa vän.
2. mina föräldrar är separerade men dom är goda vänner.
3. min lillebror har grav ADHD.
4. min familj är det bästa i mitt liv.

tre sanningar om  mitt kompisliv:

1. jag umgås med många olika sorters människor.
2. gränbybarnen känns mest som "de vanliga", det är skönt.
3. dom i min klass vet allt om mig, men tycker om mig ändå.

två sanningar om mitt personliga liv:

1. om jag kunde sulle jag spola tillbaka tiden och uppleva mitt liv igen...
2. jag är ärlig, upp till dig om du är detsamma.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0