dum thilda igen då h3h3.

dålig uppdatering ledsen thilda.com. har vart mycked med nilla, b.l.a sovit hos henne en natt. riktigt mysigt och trivs jätte bra i hennes sällskap. vi chillade mest, åt mat, var m dom andra.. sen åkte jag till bålsta. (jag kanske var i bålsat innan jag var hos nilla men jaja) kallio hakade ofc på, så vi hade kallio thilda och mimmi kväll. kollade på film, vilken har jag glömt hehe (a) mös galet och pratade. dagen efter klappade vi massa hästisar och åkte 4hjuling. ni gör mina dagar ljusa brudar.
i förrigår var jag med amir, vi gick ut m hund och chillade på donken. snackade om allt mellan himmel och jord, tack amir. du gjorde det lättare <3 sen kom wasim & fanny förbi ! saknat dom båda. fanny hängde med mig hem och vi snackade igenom massa saker. efter det gick vi till stan för jag träffa johannes... gick vidare till elin sen.
igår var en  suupermysig dag! först åt jag kina buffé med linnéa, så saknad tjej! träffade johannes en snabbis också. vidare till elin äär sandra var , sofia kom också och alkoholen togs fram h3h3h3h3h3h3h3h3... tristan&andré kom också.
mer behöver ni inte veta !

idag kommer nilla hit och ska sova hos mig!  vi ska väl hitta något att göra :)  hhör av er!



 <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0