helgen.

i fredags var jag som sagt i storvad, super kul! "säg walla! JENS hellooo JAG STÅR PÅ EN STEN!" hahahah så sjukt jävla spårat kul. kommer knappt ihåg hur men på något sätt kom vi till stan & där spenderade jag typ natten?

igårkväll kollade jag ju på twilight , ska kolla på den ikväll också hihihihi.
idag jobbade jag på tävling i stallet, slit men kul.

kvällen är oplanerad men antar att jag ska träffa didi och nån söt människa till.
skola imorrn, börjar sent så ska chilla galet innan.

nu ska jag ta kinapuffar!


Kommentarer
Postat av: bäääx

sluuuta säg chilla galet,tänker bara på mysa galet som dessie brukar säga.. irriterande.

HAHAH ;D <3

2009-08-23 @ 22:57:54
URL: http://angeldahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0