i brist på något att göra

Visste du... 
att jag vill ha tillbaka saker jag förlorat..
att min senaste kyss var med en person jag känner mycket väl, som känner mig bättre än någon annan.
att jag lyssnar mest på deprimerande kärlekslåtar, aga och CM, och mig själv.
att jag inte gillar falskhet&lögner!
att min bästa vän är någon jag inte har..
att min första riktiga kyss var rolig.
att jag avskyr när folk snackar om saker dom inte har med att göra!
att kärlek är något svårt.
att jag gillar att umgås med mina vänner & spendera tid med min familj.
att jag alltid kommer att vara stolt över mig själv och mina vänner.
att jag är förälskad i ... förälskad är fel ord, men..
att sist jag grät var igår för att aladdin har rakat håret, eller på riktigt i förrigår.. för johannes.
att min mobiltelefon är mitt allt.
att när jag vaknar på morgonen vill jag vakna bredvid någon jag tycker om.
att innan jag går och lägger mig smsar jag, och tänker för mycket.
att idag har jag varit med pernilla & chillat galet.
att jag just nu tänker på simon, och aladdin..
att i kväll ska jag umgås med min lillebror!
att i morgon kommer jag att shoppa med pernilla och supa med aga som kommer hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0