morgon.

jag sitter här i linne & trosor.. skolan börjar halv 1 och jag vet inte vilken buss jag tar. förmodligen den om 30 min. lite bråttom thilda..  har bara två lektioner idag, lika bäst så. jag vill träffa aga idag, hoppas hon kan.

igårkväll var vi ute m ashkan & jonas först. ashkan är bäst jag lovar ! haha. sen gick jonas och vi andra träffade gbybarnen en stund, dom spelade kort & aga var tpl så vi drog oss vidare till migo så att ash kunde dra ut caaaash! hhahaa ! "det går braaa nu" , "paraknaz" ahahaha! mötte upp jori också, våran kines. chillade satan tills jag & didi gick hemåt.

skulle egentligen till boland idag, va helt taggad... men min röst sa nej :o det var helt fucked up, min hals skavde som typ skavsår & ah... förlåt aga.



måste skynda mig nuu!




Kommentarer
Postat av: agaloughran

Jag behöver bilderna från turkiet :O !

2009-08-29 @ 18:25:06
URL: http://loughran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0