brabrabrabrabra

jag mår skitbra!
haha, skola idag då.
först mia, inte klassens favorit kanske... men det gick okej.
den spettan... thank god för spettan!
jag lisa & mimmi hittade ett rum som hade en dörr som ledde till taket.
ni fattar va?
matilda verkade arg... så jag lät henne vara. men jag f i n n s om du vill något!

efter skolan åt jag och mimmi pizza, det är sånt där man ska göra oftare, de var asmysigt.
sen köpte hon glass ;)
jag hittade mina älskade converse som jag ska införskaffa på .... onsdag?
köpte ett par rosa och ett par gråa tights.
OKEJ!
jag tog en promenad hem.

nu ska jag nog kanske träffa aga :)

LOL
/ thilda


Kommentarer
Postat av: kallio

du vet ju hur jag är

men just nu känns det värre än vanlgit.

2009-02-24 @ 21:51:31
URL: http://elittilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0