din fitta

jag kan inte vara ledsen längre, för många tårar har runnit för dig utan att du ens bryr dig !
jag skäms så mycket över att jag låtit dig behandla mig såhär.
jag är bara arg arg arg.. åååhh jag önskar att jag hade modet att bara smälla till dig.
en vacker dag kommer du inse hur mycket du missade.

skolan idag var chill. klarade till och med hash-tantens lektion.
spettan va på topp ! 'smack smack'
tack corny och kallio för vårt deep talk, jag behövde det för att fatta.

på kvällen blev det till att åka till stallet för US möte, mass skratt !
när jag kom hem tittade jag och mamma på raw haha .
min mamma är så mycket bättre än alla . 

men nu ska jag ägna mig åt andra saker, min DJURKUNSKAPS LÄXA tex, eller kanske PROJEKT OCH FÖRETAGANDE. (extra pik till kallio)

puss på mun.
/ thilda back on track

Kommentarer
Postat av: kallio

höhö, men har du gjort den nu då? ;)

2009-02-02 @ 23:25:24
URL: http://elittilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0