taggaaad till tuusen

jag mår bra idag tjallala !

idag sov jag till halv tre. när jag vaknade låg inte min bästis bredvid mig som hon gjorde när jag somnade....
hm.
smsade henne .. ;
t : hörru, vart är du?
j : ute!
t : jaså ?
j : jag kommer snart....


sen somnade jag om.
hon hade tydligen väCkt mig runt halv ett och jag hade bara sagt hejdå.
jag är trevlig.

min katt ligger på mig så det är jobbigt att skriva.

på kvällen träffade jag pernilla , lilla gumman du är dunder.
vå åkte på fest i vänge, det borde vi göra oftare.
träffade en massa trevligt folk.
vild halv tre, (på natten nu då) så åkte vi hem.
bråkade m han som körde också.

jag är trött och taggad !

HÖR AV ER NÅN HELG , :)

PUUUUUUUUUSSSSSSSSSSS / THILDA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0