obeskrivligt...

jag blev arg på mig själv, jag hade lovat att lägga allt bakom mig.. att bara se framåt.
i fem månader fungerade det.

du var mitt liv, min andra halva, någon jag litade på till hundra procent och som jag visste ställde upp för mig och älskade mig.
något gick snett , vi bröt och tappade kontakten.
nu, bara dom senaste veckorna har vi kommit varandra nära igen.


känner du igen känslan när man blir överraskad, förvånad, förvirrad och totalt överlycklig på samma gång?
att en liten låga hopp tänds, men blåses ut lika snabbt?

du ljög för mig, du svek mig och du .. tänkte bara på dig själv.
hur kunde du bara så lätt leka med mina känslor?
du sa ju att du älskade mig? var det också lögn?
det kändes bra, det kändes om att det faktiskt skulle hända något.
men nej, du bara "kollade"
du rev upp saker som i fem fuckin långa månader vart glömda och gömda.
att jag fortfarande hör din röst i mitt huvud, att jag fortfarande rodnar när folk pratar om "oss".
fyfan, jag skäms över hur ledsen jag är. du har blivit en helt annan person, du är inte den som jag lärde känna.
du sårade mig, du sket i allt vad jag tyckte och kände.
mina tårar rinner fortfarande för dig, du betyder mer än du nånsin kan fatta.

det vi hade, det kan inte komma tillbaka.
det vi gjorde, kan inte glömmas bort.
men på en kväll, förstörde du allt mellan oss.
ett förlåt hjälper inte.

Kommentarer
Postat av: Saandra

finns här <3

2009-02-01 @ 22:40:51
URL: http://grymtsaandriiis.blogg.se/
Postat av: kallio

look on the bright side of life även om det är svårt gumman,

du är bäst

2009-02-02 @ 21:21:11
URL: http://elittilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0