slutkörd

gårdagen spenderades först i skolan, jag älskar'n.
sen åkte jag hem och sov lite.
träffade aga senare och vi åkte till gottsunda för vi hade tråkigt.
blev till att dra sig till nikita efter bussresan, drack mängder m vin.
gottgott.
aga & jag kilade ner på stan sen också.
"det blir ingen exta show för vi är klara HEJDÅ"

hahaha.
somnade hos pappa sen.

idag klockan 10 gick jag hem till mamma ..
china var där för att hjälpa oss att städa mohaha.
började m lillebrors rum, det blev jätte fint!
städade där efter mitt rum i 6 timmar !

fint blev det, jag är HELNÖJD!
rebecca kommer snart hit på alla <3 dejt ;] haha.

puss/ STÄD AB

"Du bör vara extra försiktig med att låta ditt dåliga humör gå ut över andra idag. Det kan äventyra en för dig viktig bekantskap"
jag hatar horoskop..

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHHAHAHA ! Det blir ingen extra show , vi e klara hejdå!



jävla importer.

2009-03-01 @ 22:52:57
URL: http://loughran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0