smärta & andra obehag

vaknade med en otrolig smärta i magen.
pallrade mig upp ändå och åt frukost.
satt lite vid datorn och hanna föreslog en fika på stan.

fixade mig och åkte dit.
väl på stan gick vi igenom massa affärer, hittade en tröja som jag vill ha, och en tröja till mamma som jag ska köpa.
säg inte det till henne. för den ska bli en överaskning.
sen åkte jag direkt från stan till gabbi på.. US möte?
det blev mycket trevligt med god mat, godis och söta människor.

micaelas mamma kom och hämtade oss sedan.

jag somnade nästan precis när jag kom hem, jag fattar inte vad det är med mig.
på senaste tiden har jag blivit så trött.
jag är alltid tvungen att "sova middag".
konstiga blåmärken och min arm domnar bort ibland.
usch....
ska städa och mata djur nu.

lol
/ th

Kommentarer
Postat av: delia och emmelie

hej! vi har frågestund på vår blogg nu så passa på att fråga allt mellan himmel och jord

2009-02-18 @ 22:26:42
URL: http://sunsetavenues.blogg.se/
Postat av: kallio

domnar armen bort? det är typ tecken på hjärtinfarkt eller ngt :s du måste kolla upp det där mathilda.

2009-02-19 @ 16:10:37
URL: http://elittilda.blogg.se/
Postat av: Irwang den yngre

Du betyder så jävla mkt Mathilda Hamberg, du förstår det inte ens själv. Jag älskar dig storasyster, vi kanske inte ses ofta men jag kan inte tänka mig ett liv utan dig. You will always be in my head, my mind and my heart <3

2009-02-22 @ 21:46:34
URL: http://hannairwang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0