trött & sliten

jag kommer hem sent nästan varje dag och därför uppdaterar jag på morgonen efter :)

igår var jag hemma hos sofia m aga.
kollade på 'låt den rätte komma in'. lite halvdålig svensk vampyrfilm.
inget att rekomendera men det var mysigt att umgås m dom.
efter filmen satt vi och pratade en massa, detr känns så bra att jag är vän m alla nu.
runt 1 nånting drog jag och aga hemåt.

vaknade ganska tidigt, gosade m katt och somnade om.
hehe.
sitter och väntar på att klockan ska bli tillräckligt mycket för att åka till stan och hämta jessica :)

skriver mer senare!

- när du tror att hela världen vänt dig ryggen, titta en gång till för det är troligtvis du som vänt världen ryggen.

lol - HAHA min nya förkortning 'lots of love' hihi.
/ thilda

Kommentarer
Postat av: natalie

du har blivit utmanad i min blogg! checka hihi!

2009-02-16 @ 16:02:24
URL: http://nattuzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0