värd dag

igår kväll kom rebecca hit, vi kollade på melodifestivalen.
måns är så rätt! hihi.
vi gissade rätt typ hela tiden !
slog på the notebook sen, tårarna sprutade.
klockan hann bli halv ett innan vi masade oss till mitt rum.
becca kollade i massa skolkataloger.
GAH , så ful jag var! ska bränna dom allihopa!!!

imorse vaknade vi typ 1.
sköntskönt.
åt frulle och lekte med marre m1 & m2.
lilla nelly kom hit, det är min mammas bästeväns dotter som är 9 år och helt bedårande.
nelly och jag gick till gränby centrum, kvinnan har bättre klädsmak än mig :o
jag åt på BK och hon kollade på, hon köpte typ.. barbie kläder och jag kollade på..

när vi kom hem lekte vi m marre, m1 och m2.

under veckan kommer marre, m1 och m2 nämnas en hel del... det är nämligen så att min mor är vakt åt tre marsvin och en hamster.
vet ni vad dom heter? inte vi heller.....
mamma lyssnade helt enkelt inte på namnen... idiot.
så rebecca och jag döpte dom haha.

nu ska jag vila.
to me, you are nothing.

rebecca angeldahl baby, du är dunder.

/ thilda

Kommentarer
Postat av: beccs

M1,M2 & MARRE HAHAHAHAHA OCH HAMETT :D

HAHAHAHAH, vi borde skapa en namnbok, hhhahahahha.

LOVE U <3

2009-02-15 @ 22:06:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0